بعد از تمام شدن رابطه چه اشتباهاتی نکنیم؟

بعد از تمام شدن رابطه چه اشتباهاتی نکنیم؟
14 تیر 1403

 

بعد از تمام شدن رابطه چه اشتباهاتی نکنیم؟

☘️به وقت زندگی زیبا زند گی کنیم☘️

 

بعد از تمام شدن یک رابطه بدلیل فشارهای روانی که به شما وارد می‌شود ممکن است دست به اشتباهاتی بزنید که کار را برای شما سخت‌تر کند و شانس شما را برای بازگشت به رابطه کاهش دهد. اشتباهاتی مانند فرستادن پیام‌های طولانی و تماس گرفتن‌های مکرر، پیگیری و تجسس در شبکه‌های اجتماعی او، التماس و اصرار بیش از حد برای بازگشت او به رابطه، فرستادن واسطه، دست از کار و زندگی کشیدن و فکر کردن بی‌وقفه به رابطه‎‌ای که از دست رفته است. همه این‌ها کارهایی هستند که نه تنها رابطه‌تان را برنمی‌گرداند بلکه شما را از هم دورتر و دورتر می‌

 

خیر. همه چیز بستگی به شرایط شما و رابطه‌تان دارد. در جلسه مشاوره با روانشناس‌تان بررسی‌های لازم انجام گرفته و در این مورد تصمیم می‌گیرید.

 

هشدار: هرگز به صورت سرخود و یا با توصیه افرادی که تخصص لازم را ندارند و بدون بررسی شرایط خاص شما تا با آن‌ها صحبت می‌کنید می‌گویند برای مدت زمان مشخصی رابطه‌تان را قطع کنید، دست به قطع ارتباط نزنید. گاهی اوقات قطع ارتباط مانند یک سم مهلک برای رابطه عمل کرده و شانس

 

دعا، سرکتاب و طلسم میخوام برای بازگرداندن عشقم، دارید؟ک

 

می‌تونم از راه دور براش امواج ذهنی! بفرستم و رو ذهنش تاثیر بذارم که برگرده؟

 

تغییر در ذهنیت دیگران از طریق کارهایی مثل فرستادن امواج ذهنی، انرژی مثبت و منفی، تصویرسازی و غیره از راه دور امکان‌پذیر نیست و به هیچ وجه مبنای علمی ندارد. افکار یا ذهنیت ما به خودی خود قابل انتقال نیستند و ابتدا باید تبدیل به چیزی شوند که توسط حواس پنچ‌گانه انسان قابل دریافت و فهم باشد و سپس از طریق یک رسانه قابل انتقال باشد. مثلا افکار ما می‌تواند از طریق صحبت کردن به صوت تبدیل شود به فرد مقابل‌مان ارسال شود و او نیز از طریق حس شنوایی آن را دریافت و درک کند. یا اینکه در رفتار ما نمود پیدا کند و از طریق حس بینایی برای طرف مقابل قابل دریافت باشد. حتی افکار و ذهنیت انسان می‌تواند تبدیل به یک عکس، صوت، متن و یا ویدئو شود و در یک رسانه مجازی به اشتراک گذاشته شود تا با واسطه یا بی واسطه دیده یا شنیده شود. بنابراین تصور ارسال امواج ذهنی از طریق هوا و از راه دور یک مفهوم علمی اثبات شده‌ای نیست و نمی‌توانید از طریق مولکول‌های هوا فکر و ذهنیت خودتان را به کسی منتقل کنید و یا فکر و ذهنیت او را به صورت ناخودآگاه تغییر دهید.

 

هر فردی که این تصور را به صورت ضمنی یا صریح در شما ایجاد کند که چون مثلا بلاک شدید و تمام راه‌های ارتباطی با او بسته است، از راه دور از طریق ارسال امواج ذهنی و انرژی مثبت از طریق کانال ذهنی! می‌توانید در ذهن یا ضمیر ناخودآگاه طرف مقابل نفوذ کنید و تصمیماتش را تغییر دهید و او را جذب کنید یا قصد فریب شما را دارد یا از این حربه فقط برای تبلیغات و جذب مخاطب استفاده می‌کند و در واقع چنین کاری انجام نمی‌شود. برای اطلاعات بیشتر پادکست زیر را گوش دهید.

 

  و قانون جذب میتونم عشقمو برگردونم؟!!

 

اگر چنین تصوری دارید حتما ویدئوی زیر را ببینید. دوره بازگرداندن عشق و ازدواج همیار عشق بر پایه رویکرد علمی درمان شناختی -رفتاری (CBT (Cognitive Behavioral Therapy بوده و در عین حال از تکنیک‌های رویکردهای علمی دیگر نیز استفاده می شود. برای آشنایی بیشتر با رویکرد CBT این مقاله را بخوانید.

 

 

در این زمینه مشاور روانشناس اختصاصیتان به شما کمک خواهد کرد. طرف مقابل شما نباید فکر کند که بین شما و خانواده‌اش یک نفر را باید انتخاب کند. شما در دوره یادمی‌گیرید که جذابیت‌تان را افزایش دهید تا به راحتی نتواند از شما بگذرد و برای بدست آوردن شما و در عین حال جلب رضایت خانواده‌اش به صورت اصولی تلاش کند و شما هم یاد می‌گیرید نقش خود را به بهترین نحو ایفا کنید.

 

  حذف نفر سوم از رابطه

مشاوره تخصصی بازگشت به رابطه

 

جهت تعیین نوبت جلسه مشاوره تخصصی با مشاورین عضو دپارتمان جدایی و ترمیم رابطه می‌توانید از طریق راه های زیر با منشی تعیین نوبت به وقت زندگی  ارتباط برقرار کنید. علاوه بر این میتوانید مشاور خود را در زیر انتخاب کنید و به صورت اینترنتی نوبت بگیرید.

 

 

 

 

دوره بازگرداندن عشق و ازدواج برای چه کسانی مناسب است؟

 

دوره بازگرداندن عشق و ازدواج بر مبنای رویکردهای علمی و اثبات شده در زمینه روانشناسی رابطه طراحی شده است و برای روابطی که پتانسیل بازگشت و احیا شدن را دارند کاملا موثر است. با این حال، پیش از شرکت در دوره بازگرداندن عشق و ازدواج مشاورین روانشناسان ما شرایط شما را برای شرکت در این دوره به صورت کامل ارزیابی خواهند کرد. در صورتی‌که رابطه پتانسیل احیا شدن را داشته باشد مشاوره به شما توصیه می‌کند که در دوره بازگرداندن عشق و ازدواج شرکت کنید، اما در صورتی که بسته به شرایط رابطه‌تان برای بازگشت لازم باشد مسیر دیگری را طی کنید مشاور دوره زندگی پیروزمندانه پس از جدایی را توصیه می‌کنند

 

مشاوره روانشناسی

 

وجود یک مشاور روانشناس در کنار شما در یک دوره آموزشی ضروری است چرا که شرایط خاص شما را بررسی می‌کند و به شما آموزش‌‍‌ها و راهکارهای خاص شرایطتان را ارائه می‌دهد. به‌همین منظور همیار عشق این امکان را به شیوه صحیح و علمی برای شما فراهم کرده است.

 

  روانشناسی زرد چیست و چرا باید از آن دوری کنید؟

مشاوران و روانشناسان دوره بازگرداندن عشق و ازدواج همیار عشق مورد تایید رسمی سازمان نظام روانشناسی و مشاوره جمهوری اسلامی ایران و سازمان بهزیستی کشور هستند و سال‌ها در زمینه مشاوره تجربه دارند.

 

هشدار: از آنجایی که هرگونه مشاوره توسط افراد بدون صلاحیت یا بدون تخصص می‌تواند منجر به آسیب‌های جبران ناپذیر به شما و رابطه‌تان شود لازم است حتما قبل از شرکت در هر گونه مشاوره یا پرسش و پاسخ در مورد مدارک مشاورتان جویا شوید. فرد مشاوره دهنده حتما حداقل باید هم دارای مدرک کارشناسی و هم کارشناسی ارشد روانشناسی یا مشاوره باشد.

 

جلسات مشاوره براساس انتخاب شما می‌تواند هم بصورت حضوری و هم بصورت تلفنی و آنلاین برگزار شود. ضمنا قابل ذکر است که در طول جلسه مشاوره آنلاین مشاور روانشناستان فقط بصورت اختصاصی با شما در ارتباط است و همزمان پاسخگوی مراجعان دیگر نیست.

 

پرسش و پاسخ

 

در این دوره شما میتوانید بصورت آنلاین به راحتی از طریق واتساپ و سایر نرم‌افزارهای پیام‌رسان توسط مشاور روانشناستان همراهی و پشتیبانی می‌شوید و می‌توانید سوالات و نگرانی‌هایتان را در این مدت با او مطرح کنید و در اسرع وقت پاسخ دریافت کنید. بنابراین برای یک یا چند سوال محدود نیاز به استفاده از جلسات مشاوره‌تان ندارید.

 

آیا رفته با یکی دیگه؟

 

معمولا پس از یک جدایی افراد ممکن است وارد روابط زودگذر و موقت و سطحی شوند. ممکن است با افراد دیگر صحبت کند. اما به احتمال خیلی زیاد این روابط تبدیل یک رابطه به جدی نخواهند شد. برای وارد شدن به یک رابطه جدی پس از اتمام یک رابطه جدی زمان نیاز است.

 

آیا دوره بدرد روابط راه دورم میخوره؟

 

تمامی آموزش‌های دوره برای روابط راه دور نیز قابل اجراست و افرادی که عشق‌شان در یک شهر و یا حتی کشور دیگری هم هست نیز می‌توانند از این آموزش‌ها استفاده کنند. همچنین برای این گروه از مخاطبین فایل آموزشی بطور اختصاصی نیز طراحی شده است و نکاتی که برای روابط راه دور لازم است بطور کامل و جامع آموزش داده شده است.

 

چقدر طول می‌کشد که عشقم به رابطه برگرده؟

 

این زمان کاملا بستگی به شما، طرف مقابلتان و شرایط رابطتان دارد. برای بعضی روابط خیلی زود اتفاق می‌افتد و برای بعضی مدت زمان بیشتری لازم است. چیزی که مهم است این است که مسیر بازگشت به صورت اصولی طی شود و بازگشت به رابطه منجر به یک رابطه پایدار، سالم و موفق شود.

 

چه تضمینی دارید که %۱۰۰ عشقم برمی‌گرده؟

 

برای روابط انسانی هیچ تضمین صددرصدی وجود ندارد. بنابراین هر فرد یا مرکزی که چنین ادعایی کند که %۱۰۰ عشق شما به رابطه بازخواهد گشت شرط صداقت و اصول اخلاقی را رعایت نکرده و قصد فریب شما را دارد. با شرکت در دوره بازگرداندن عشق و ازدواج و عمل کردن به تمام آموزش های دوره و توصیه‌های مشاور روانشناس اختصاصی احتمال بازگشت عشقتان به رابطه را چندین برابر می‌کنید.

 

اگه عشقم برنگشت چی؟ هم هزینه کردم هم حالم خراب‌تر میشه!

 

دوره بازگرداندن عشق و ازدواج با این هدف اصلی طراحی شده است که شما بتوانید عشقتان را برگردانید و رابطه‌تان را دوباره بسازید. در صورتی که طبق آموزش‌های دوره و راهنمایی های مشاور روانشناستان عمل کنید عشق‌تان بازخواهد گشت. اگر در موارد خاص به احتمال یک درصد هم این اتفاق نیفتاد با این جدایی با کمترین آسیب کنار خواهید آمد و زندگی بهتر از گذشته را تجربه خواهید کرد. چرا؟ چون دیدگاه و طرز فکرتان تغییر کرده است. با شرکت در دوره نگرش و ذهنیتان نسبت به رابطه، خودتان و طرف مقابلتان تغییر می‌کند و تبدیل به یک فرد قدرتمند می‌شوید و از موضع قدرت و نه از موضع ضعف و ناامیدی، با حداقل هزینه عاطفی به طرف مقابلتان فرصت‌های لازم را برای بازگشت به یک رابطه پایدار و هدفمند خواهید داد. چه از این فرصت‌ها استفاد کند و برگردد، و چه برنگردد در هر صورت شما برنده خواهید بود. علاوه بر این، شما از این دوره سخت در زندگیتان بهترین استفاده را کردید چون در این شرایط است که شما انگیزه لازم برای کنکاش خودتان و رابطه‌تان را دارید. بنابراین، آموزش‌ها و راهنمایی‌های دوره باعث شناخت بهتر شما از خودتان و نقاط قوت و ضعفتان خواهد شد تا در آینده رابطه سالم و دلخواهتان را با فرد مناسب بسازید.

 

موضوع مهم در اینجا این است که با توجه به آموزش‌هایی که می‌‎بینید و راهنمایی‌های روانشناستان تغییرات لازم را در خود بدهید، آن هم نه به خاطر بازگشت طرف مقابل، بلکه فقط و فقط بخاطر خودتان. اینکه چطور این تغییرات را به روش‌های مختلف به طرف مقابل نشان دهید در دوره به شما آموزش داده خواهد شد. روش های عمومی در قسمت آموزش و روش‌های اختصاصی با توجه به شخصیت خودتان، شخصیت طرف مقابل و همچنین شرایط رابطه‌تان توسط روانشناس‌تان به شما آموزش داده می‌شود.

 

طرف مقابل من خیلی مغرور و لجبازه، فرق میکنه با بقیه. برمی‌گرده؟

 

سوال؟ روز اول هم عشقتان مغرور و لجباز بود؟ همین آدم الان بود؟ …. به دلیل کمبود دانش در مورد رابطه خطاهایی داشتید که باعث شده رابطه به اینجا کشیده شود و با شما مغرورانه برخورد کند. اما خبر خوب این است. یک روز اینقدر برای او جذابیت داشتید که مغرور نبود، شما قبلا یک بار او را جذب کردید، پس نه‌تنها می‌توانید دوباره او را جذب کنید بلکه او را خواهان و مشتاق پایدار شدن رابطه کنید.

 

 

 

چرا هزینه در کلینیک به وقت زندگی مناسب است؟

در کلینیک به وقت زندگی  برآنیم تا همه از تمام نقاط ایران بتوانند از خدمات روانشناسی استفاده کنند (بهبود دسترسی به خدمات )مراجعه کنندگان ما از تهران،مراکز استان‌ها، شهرستان‌ها و حتی خارج از کشور هستند. با توجه به اینکه در شهرهای مختلف ایران هزینه خدمات عموما پایینتر از کلان شهرها و مراکز است و وضعیت درآمدی خانواده ها در شهرهای مختلف متفاوت است هزینه ها طوری در نظر گرفته شده که مراجعین در نقطه به نفطه ایران استطاعت پرداخت آن را داشته باشند.

این خدمات به صورت پکیج ارائه می شود و چون مراجعه کننده از تمام این خدمات به صورت یکجا استفاده می‌کند امکان تخفیف در هزینه‌ها وجود داشته است.

یک حال خوب برای لذت بردن از زندگی و چه بسا ساختن یک زندگی خوب، واقعا ارزش دارد که برای آن وقت بگذارید و هزینه کنید. اگر با این حال بد ادامه دهید در جنبه‌های دیگر زندگی مثل تحصیل و کار به شکل مستقیم و غیر مستقیم دچار آسیب و خسارت می‌شوید. اما با حال خوب و اعتماد به نفس بالا و داشتن جایی که بتوانید به آن تکیه کنید و از آن راهنمایی درست بگیرید، در این برهه حساس زندگی بسیار مفید و ثمربخش است. نباید یک عمر درگیر اشتباهات گذشته باشید و اجازه دهید مشکلی که در یک دوره کوتاه حل می‌شود یک عمر عذابتان دهد. خیلی‌ها دست روی دست می‌گذارند چون اساسا اعتقادی به حل مسئله ندارند و فکر می‌کنند همیشه باید منفعلانه عمل کنند در صورتی که می‌توانند در اتفاقات زندگی‌شان تاثیرگذار باشند و نگذارند بخاطر یک اتفاق در گذشته یک عمر افسرده باشند. دوره جوانی مهم‌ترین و سرنوشت‌ساز ترین بخش زندگی است و باید روی آن حساس باشید و تمام تلاش‌تان را برای سپری کردن آن به بهترین شکل بکار ببندید.

 

 

 

 

 

اشتراک گذاری:
مطالب مشابه
دیدگاه‌ها
امتیاز دهید:
0 از 5