دوره “جذب عشق از آشنایی تا ازدواج“ مناسب چه کسانی است؟

دوره “جذب عشق از آشنایی تا ازدواج“ مناسب چه کسانی است؟
13 تیر 1403

 

دوره “جذب عشق از آشنایی تا ازدواج“ مناسب چه کسانی است؟

 

☘️به وقت زندگی زیبا ،زندگی کنیم☘️

اگر به فردی علاقه دارید ولی نمی‌دانید چطور باید این علاقه را به او نشان دهید،

و حتی اگر هنوز به فرد خاصی علاقه‌مند نشده‌اید و فقط دوست دارید یک رابطه سالم و متعهدانه را با فردی مناسب شروع کنید،

همه کسانی که دوست دارند یک رابطه عاطفی سالم و رضایت‌بخش را تجربه کنند و آن را به سمت ازدواج پیش ببرند، می‌توانند از این دوره بهره ببرند. مهم نیست که در کدام مرحله از یک رابطه عاطفی هستید؛

اگر در یک رابطه خوب و سالم هستید ولی طرف مقابل‌تان صحبتی درباره جدی کردن رابطه و ازدواج نمی‌کند،

اگر در رابطه با فردی هستید که با وجود علاقه‌ای که بهم دارید مشکلاتی هم در رابطه‌تان وجود دارد،

اگر با فردی در رابطه هستید، ولی نسبت به مناسب بودن او شک دارید و نمی‌دانید این رابطه برایتان مناسب است یا نه،

اگر در یک رابطه خوب و متعهدانه هستید ولی خانواده‌ها با ازدواج‌تان مخالف هستند یا مشکلاتی به واسطه شرایط پیش رویتان قرار دارد،

 

اگه ایده آل ما دست نیافتنی باشه باید چه کار کنیم؟ فراموشش کنیم یا به حداقل هایی از اون ایده آل ها قانع باشیم؟

 

خیلی از ما در رابطه طولانی مدتی هستیم که منجر به ازدواج نشده، چطور باید این رابطه رو مدیریت کنیم؟ آیا چنین رابطه ای رو میشه به

 

خیلی از آقایان معتقد هستند نمی تونن در جذب عشق موفق باشن چون خانم ها دنبال شرایط مالی خوب هستن و آقایون از پس

در طول بخش آموزشی دوره اگر با موقعیت‌هایی روبرو شدید که برای بررسی شرایط خاص خودتان نیاز به جلسه مشاوره با روانشناس داشتید می‌توانید یک روان شناس در کلینیک به وقت زندگی داشته باشید. مشاورین عضو این کلینیگ به محتوای آموزشی و تمرین‌های دوره تسلط کامل دارند و دارای سال‌ها تجربه و متخصص در زمینه حل مشکلات مربوط به جذب عشق و ازدواج هستند در کنار شما باشند..

هزینه بخش مشاوره: هزینه جلسه مشاوره تلفنی به مدت ۴۵ 400 و به صورتی حضوری 450 هزار تومان است. تعداد جلسات مشاوره بستگی به شرایط و نیاز شرکت‌کننده

آیا “دوره جذب عشق از آشنایی تا ازدواج” بر مبنای قانون جذب است؟

 قانون جذب با وجود همه‌گیر شدن آن، یک روش و رویکرد علمی نیست. این قانون مفاهیم و راهکارهای مختلفی را بیان می‌کند که برخی از آن‌ها با کمی تغییرات، کاربردی و مفید هستند، اما به‌هیچ وجه نمی‌توان یک دوره علمی را فقط و فقط بر مبنای قانون جذب بنا کرد، بلکه باید از روش‌ها و رویکردهای علمی بهره گرفت. اینددوره مبتنی             برای  تنظیم هیجان EFT  بر رویکرد

 و نتایج پژوهش‌های افراد شناخته شده در حیطه زوج‌درمانی و رابطه، مانند کارهای پرفسور گاتمن در زمینه رابطه، در آن استفاده شده است.

  غار تنهایی مردان (عشقم میگه تنهام بذار، حوصله ندارم! چیکار کنم؟)

دوست دارم با یک فرد مناسب وارد رابطه عاطفی بشم ولی نمی‌دونم چیکار کنم؟

دوره جذب عشق از آشنایی تا ازدواج در این زمینه بیشترین کمک را به شما می‌کند. شما در این دوره یاد می‌گیرید با معیارهای خودتان برای انتخاب همسر آشنایی کامل پیدا کنید، بعضی از این معیارها را اصلاح یا جایگزین کنید و در نهایت یک تصویر ذهنی از مرد مورد علاقه‌تان برای خودتان بسازید. در ادامه راهنمایی می‌شوید کجاها و چطور دنبال این فرد بگردید، چطور به او نزدیک شوید، او را بشناسید و یک رابطه عاطفی سالم و پایدار را با او شکل دهید.

من نمیدونم برای انتخاب یک نفر باید به چه مسائلی توجه کنم

یکی از مهم‌ترین کمک‌هایی که این دوره به شما می‌کند، آشنا شدن با ملاک و معیارهای مهم برای انتخاب همسر آینده و نحوه تنظیم این معیارها با توجه به ویژگی‌های فردی شماست. شما در این دوره یاد می‌گیرید چطور باید معیارهایی در زمینه مسائل خانوادگی، ظاهر، سن، شغل، تحصیلات و سطح اجتماعی فرهنگی برای خودتان در نظر بگیرید و چطور این موارد را در طرف مقابل‌تان بررسی کنید.

نمی­دونم کجا باید طرف مقابلم را ببینم که انتخابم کنه؟

اگر تابحال در موقعیت قرار نگرفتید تا اطرافیان شما را انتخاب کنند یا نتوانسته‌اید فرد مورد نظرتان را انتخاب کنید، نگران نباشید. این دوره به شما کمک می‌کند متوجه شوید دقیقا دنبال چطور فردی هستید و همین موضوع شما را راهنمایی می‌کند کجا و چطور باید دنبال او بگردید.

من از کسی تو دانشگاه خوشم اومده، چطور جذبش کنم؟

دوره جذب عشق از آشنایی تا ازدواج به شما کمک می‌کند یاد بگیرید چطور با کمترین هزینه عاطفی، فردی را نسبت به خودتان علاقه‌مند کنید. لازم نیست مستقیماً بهش ابراز علاقه کنید، فقط کافی است با شیوه‌های مناسب تمایل‌تان را به او نشان دهید، او را به این نتیجه برسانید که شما فرد مناسبی برای برقراری یک رابطه عاطفی هستید و در نهایت او را ترغیب کنید تا خودش به شما ابراز علاقه کند.

حس می‌کنم از من خوشش نمیاد، چطور باید جذبش کنم؟

شما قبل از اینکه بخواهید کسی را جذب خودتان کنید، اول باید اعتمادبه‌نفس و عزت‌نفس‌تان را تقویت کنید. یک فرد با اعتماد به نفس همیشه جذابیت دارد! درعین حال اگر اعتمادبه‌نفس کافی نداشته باشید، حتی اگر با فرد موردعلاقه‌تان وارد رابطه شوید، نمی‌توانید ارزشمندی‌های خودتان را به او نشان دهید و رابطه سالم و برابری را پایه‌گذاری کنید، چون همیشه فکر می‌کنید او به شما لطف کرده که با شما وارد رابطه شده است! شما در این دوره یاد می‌گیرید که چطور اعتماد به نفس‌تان را افزایش دهید، احساس بهتری نسبت به خودتان داشته‌باشید و هدفمند‌تر زندگی و رفتار کنید. پرورش این ویژگی‌ها در خودتان به طورکلی به افزایش جذابیت‌تان کمک می‌کند. در عین‌حال مشاورتان به شما آموزش می‌دهد که چطور شناخت خوبی از علایق و سلایق طرف مقابل‌تان به دست آوردید، ویژگی‌های مورد علاقه‌ او را در خودتان تقویت کنید و این ویژگی‌ها را به شیوه مناسب به او نشان دهید تا جذابیت‌تان برایش افزایش پیدا کند.

از طریق اینستاگرام و شبکه‌های اجتماعی میشه رابطه رو شروع کرد و به ازدواج رسوند؟

یکی از تغییرات دنیای مدرن، آشنایی افراد با هم از طریق شبکه‌های اجتماعی و فضای مجازی است. این روزها خیلی از دختران و پسران در این فضاها باهم آشنا می‌شوند که بعضی از این روابط به رابطه‌های موفق تبدیل می‌شوند اما تعداد زیادی از آن‌ها هم شکست می‌خورند. با این‌حال این فضاها فقط برای ایجاد یک آشنایی اولیه و شروع رابطه بسیار مفید و پرکاربرد هستند. فقط کافی است یاد بگیرید چطور استفاده‌ بهینه‌ای از این فرصت داشته باشید و درعین‌حال آسیب‌های آن را برای خودتان کم کنید. در این دوره با این راهکارها آشنا می‌شوید.

از آقایی خوشم آمده اما نمی‌دونم درسته مستقیم بهش ابراز علاقه کنم؟

تا زمانی که شیوه‌های مناسب‌تری برای نشان دادن تمایل‌تان به طرف مقابل وجود دارد، سراغ ابراز علاقه مستقیم نروید. به طورکلی بهتر است پیشنهاد برقراری رابطه از طرف خانم‌ها نباشد اما شما می‌توانید با استفاده از تکنیک‌هایی این فرصت را به او بدهید که علاقه‌اش نسبت به شما جلب شود و خودش پیشنهاد آشنایی بدهد. در این دوره کاملا با این روش‌ها و تکنیک‌ها آشنا می‌شوید.

در قرارهای ملاقات اول چطور حاضر بشم؟

قرارهای ملاقات اولیه فرصتی است که شما بتوانید به بهترین شکل خودتان را به طرف مقابل معرفی کنید و صمیمیت و علاقه بیشتری بین‌تان ایجاد شود، در عین حال این جلسات همیشه همراه با استرس و اضطراب زیادی است. مشاورتان در این دوره می‌تواند به شما کمک کند با رعایت یک سری نکات از زمان و مکان جلسه گرفته تا نوع لباس پوشیدن، حرف زدن و رفتار کردن‌تان، فضای جلسه را برای خودتان و طرف مقابل آرامش‌بخش‌تر کنید و او را نسبت به خودتان علاقه‌مند کنید.

 

در اوایل آشنایی از کجا بفهمم که طرف مقابلم قصد جدی کردن رابطه را داره؟

در اوایل آشنایی همه چیز جذاب و هیجان‌انگیز است و دوطرف بهترین چشم‌انداز را برای ادامه رابطه و آینده­ای شیرین دارند، اما باید بدانیم رابطه مراحل مختلفی دارد و همیشه همه چیز به این جذابی باقی نمی‌ماند. کم‌کم مسائل زندگی واقعی پوسته رویایی رابطه را می‌شکند و با مشکلات ریز و درشت بر سر راهتان مواجه می‌شوید. البته قرار نیست شما را بترسانیم یا بگوییم هیچ رابطه‌ای گرم باقی نمی‌ماند بلکه باید بدانید برای پیش بردن صحیح رابطه نیاز به هوشیاری، شناخت صحیح طرف مقابل و آموزش وجود دارد. ما در دوره “جذب عشق از آشنایی تا ازدواج” به شما آموزش می‌دهیم چطور به شیوه صحیح طرف مقابل‌تان را بشناسید و چطور زنگ خطرهای رابطه را تشخیص دهید تا قبل از اینکه زمان و انرژی زیادی برای رابطه‌تان بگذارید، متوجه شوید آیا پتانسیل تبدیل شدن به یک رابطه پایدار را دارد یا نه؟

  چطور با یک پسر آشنا شویم و ازدواج کنیم؟

من مدتیه با فردی در رابطه هستم، این دوره چه کمکی به من می‌کنه؟

این دوره به شما کمک می‌کند یاد بگیرید چطور طرف مقابل‌تان را به خوبی بشناسید، رابطه‌تان را بررسی کنید، روی مشکلات رابطه‌تان به شیوه درستی کار کنید، یک رابطه سالم و پایدار بسازید، موانع سر راه ازدواج‌تان را شناسایی کنید و بردارید و درنهایت با فردی که به او علاقه دارید ازدواج کنید.

از کجا بفهمم رابطه‌ام پتانسیل رفتن به سمت ازدواج را داره؟

یکی از مهارت‌هایی که در این دوره یاد می‌گیرید، ایجاد یک تصویر ذهنی از مرد ایده‌آلتان است. یعنی دقیقا متوجه می‌شوید که دنبال چطور فردی برای ساختن یک رابطه پایدار و ازدواج هستید. این موضوع به شما کمک می‌کند فردی که با او در رابطه هستید را با تصویر ذهنی‌تان از مرد ایده‌آل مقایسه کنید، تفاوت‌ها را ببینید و با کمک مشاورتان بررسی کنید که این تفاوت‌ها قابل مدیریت هستند یا نه.

از طرفی با کمک مشاورتان رابطه‌تان بررسی می‌کنید و از زنگ خطرهای موجود در آن آگاه می‌شوید. این بررسی به شما اطلاعات ارزشمندی درباره رابطه‌تان می‌دهد و بهتر می‌توانید آینده آن را پیش‌بینی کنید.یا این تفاوت‌ها قابل مدیریت هستند یانه.ا

چرا فردی که باهاش در رابطه‌ هستم از جدی کردن رابطه و صحبت درباره ازدواج طفره میره؟

این موضوع به چند دلیل می‌تواند اتفاق بیفتد: اول اینکه طرف مقابل شما اصلا دنبال یک رابطه هدفمند و بلندمدت نیست. در این صورت شما متوجه می‌شوید که وقت، انرژی و احساس‌تان را نباید روی این رابطه سرمایه‌گذاری کنید. اما در بسیاری مواقع طرف‌مقابل هم به دنبال ازدواج و رابطه پایدار است، ولی تردیدهایی دارد. این تردیدها ممکن است به خاطر مشکلات شخصی خودش، مشکلات رابطه‌تان یا برخی رفتارهای شما از جمله وابستگی بیش از حد و تحت فشار گذاشتن او باشد. مشاورتان به شما کمک می‌کند به علت تردیدهای او دقت کنید و مهارت‌های لازم برای کمرنگ کردن این تردیدها را یاد بگیرید.

چطور طرف مقابلم را به موندن کنار خودم ترغیب کنم؟

چنانچه فرد مناسبی را برای رابطه انتخاب کرده باشید، پایبند کردنش به رابطه، ترغیبش برای بودن کنار شما و جدی کردن رابطه کار سختی نیست. فقط کافیست نیازهای او را در رابطه ارضا کنید. شما در این دوره با نیازهای عمده مردان از یک رابطه آشنا می‌شوید و یاد می‌گیرید چطور این نیازها را برای طرف مقابل‌تان برآورده کنید. طوری که او نه تنها به بودن در رابطه با شما ترغیب می‌شود، بلکه انگیزه پیدا می‌کند هرطور شده شما را کنار خودش نگه دارد و رابطه‌تان را جدی و رسمی کند.

رابطه‌مون مثل روزای اول گرم نیست. کاری میشه براش کرد ؟

یکی از مشکلاتی که در روابط بلندمدت ایجاد می‌شود، از بین رفتن شور و شوق روزهای اول رابطه است. کمتر شدن هیجانات شدید اوایل رابطه تا حدی طبیعی است و در همه روابط اتفاق می‌افتد. اما این به این معنی نیست که همه رابطه‌ها محکوم به سرد شدن هستند. شما می‌توانید با استفاده از تکنیک‌ها و آموزش‌هایی رابطه‌تان را گرم و صمیمی نگه دارید. در عین حال اگر سرد شدن رابطه‌تان به خاطر مشکلاتی است که بین شما و طرف‌مقابل‌تان وجود دارد، یاد می‌گیرید چطور این مشکلات را بشناسید و مدیریت کنید.

خانواده‌هامون با ازدواج‌مون مخالفن. چه کنیم؟

یکی از کمک‌هایی که این دوره به شما می‌کند، راهنمایی شما برای نحوه صحیحی معرفی طرف مقابل‌تان به خانواده و نحوه جلب رضایت و همراهی آن‌هاست. اگر در حال حاضر خانواده‌ها با ازدواج شما مخالف هستن، مشاورتان به شما کمک می‌کند علت‌های مخالفت‌شان و میزان منطقی بودن دلایل‌شان را بررسی کنید، در صورت امکان برخی از دلایل مخالفت را برطرف کنید و در نهایت یاد بگیرید چطور با خانواده‌تان صحبت کنید تا بتوانند به انتخاب شما اعتماد کنند.

نگرانم که نکنه بعد از جدی شدن رابطه، علاقه طرف مقابلم کمرنگ بشه.

یکی از مهم‌ترین اهداف این دوره، کمک به شما در جهت ساختن یک رابطه عاطفی سالم و پایدار است. شما در این دوره با مراحل مختلفی که یک رابطه عاطفی از آنها عبور می‌کند، زنگ‌های خطرهای موجود در رابطه و رفتارهای طرف‌مقابل‌تان و مهارت‌های لازم برای حفظ علاقه و صمیمت آشنا می‌شوید که به شما کمک می‌کند عشق و علاقه پایداری در رابطه ایجاد کنید.

من خیلی سریع وابسته می­شم توی رابطه، چیکار کنم؟

مدیریت احساسات کار آسانی نیست، چرا که علاوه بر احساسات، در مغز ما هم تغییراتی اتفاق می­افتد. اما باید بدانید وابسته شدن بیش از حد به ضرر شماست چون مانع شناخت و تصمیم‌گیری صحیح شما در رابطه می‌شود. در این دوره خواهید آموخت که چگونه احساسات شدید خود را؛ بخصوص در ابتدای رابطه مدیریت کنید.

چطوری می­تونم شخصیت طرف مقابل خودم رو تغییر بدم ؟

باید بدانید شما نمی‌توانید تغییرات اساسی در شخصیت یک نفر ایجاد کنید. مشاوران این دوره با بررسی ویژگی‌ها و خواسته‌های شما و طرف مقابل‌تان، شما را در شناختن تفاوت‌ها و شباهت‌های‌تان کمک می‌کنند. در عین حال اگر تفاوت‌های اساسی با هم نداشته باشید، مهارت‌هایی برای مدیریت این تفاوت‌های شخصیتی‌تان به شما آموزش می‌دهند تا بتوانید راحت‌تر و بهتر با هم کنار بیایید و به خواسته‌های‌تان در رابطه برسید. همچنین به شما کمک می‌کنند در صورت لزوم توانایی پذیرش برخی از ویژگی‌های طرف مقابل را در خودتان پرورش دهید.

  راضی کردن پسر برای ازدواج (چکارکنم دوست پسرم بیاد خواستگاریم)

طرف مقابل من خیلی خودشیفته است و اصلا در مورد ازدواج حرف نمی­زنه

شما با مسائل‌ه­ای جدی سروکار دارید، چون کنار آمدن با افراد خودشیفته کار خیلی سختی است. مشاور شما به شما کمک می‌کند رفتارهای طرف‌مقابل‌تان را به شیوه درستی بررسی کنید، عزت‌نفس‌تان را در مقابلش افزایش دهید و یاد بگیرید چطور رابطه‌تان را مدیریت کنید.

ما خیلی قهر می‌کنیم، دیگه خسته شدم. چیکار می‌تونم برای رابطه‌ام انجام بدم؟

قهر یکی از روش‌های نشان دادن نارضایتی و کنترل رابطه است که در اکثر روابط دیده می‌شود و تا حدی یک واکنش طبیعی است. اما وقتی تعداد قهر و دعواها زیاد می‌شود می‌تواند نشانه وجود مشکلات حل نشده و باعث آسیب به صمیمیت و امنیت رابطه شود. این دوره به شما کمک می‌کند با علت‌های اصلی این قهر و آشتی‌های مکرر آشناشوید و رفتارهای پخته‌تر و مناسب‌تری برای ابراز ناراحتی‌تان یاد بگیرید.

طرف مقابلم اصلا من درک نمی‌کنه، میشه کاری کرد؟

شما در این دوره متوجه می‌شوید که نیازهای مردان و زنان در رابطه تا حد زیادی باهم فرق دارد و درعین حال زبان متفاوتی هم برای ابراز و دریافت عشق دارند. شما در رابطه باید یاد بگیرید با زبان مشترکی با هم صحبت کنید تا هر دو بتوانید به بهترین شکل یکدیگر را درک کنید.

عشقم اوایل آشنایی با من حرف می­زد، اما در حال حاضر زیاد حرف نمی­زنه، یعنی من دیگه براش جذاب نیستم؟

شما باید راه‌­ها و تکنیک‌هایی را آموزش ببینید تا از طریق آن بتوانید به عشقتان نزدیک­تر شوید. در عین حال باید راهکارهایی یاد بگیرید تا با طرف مقابل‌تان حرف‌ها و تفریحات مشترک بسازید. هرچه فضای مشترک بین‌تان بیشتر باشد، صمیمیت‌تان بیشتر شده و بهم نزدیک‌تر می‌شوید. در دوره جذب این راهکارها و موانع ارتباطی به طور کامل مورد بررسی قرار گرفته است.

هدف­‌های آینده من و عشقم یکسان نیست، می­تونیم به راه‌­حلی برسیم؟

مطمئنا هم­ هدف بودن از جمله شرط­های لازم برای داشتن رابطه­ای پایدار است و باعث نزدیکی و گرمی بیشتری بین دو نفر می‌شود. اما ما هیچگاه از راه­ حل­‌های این موضوع غافل نیستیم. پس شما می­توانید با صحبت کردن با مشاوران دوره جذب عشق از آشنایی تا ازدواج، به میزان این تفاوت‌ها پی ببرید و مهارت‌هایی برای کم کردن اثرشان در رابطه و ایجاد اشتراکات بیشتر بین اهداف‌تان یاد بگیرید.

حس می‌کنم نیازهایم در رابطه برآورده نمیشن

مهم‌ترین موضوع این است که بتوانید به زبان مشترکی با طرف مقابل‌تان برسید و در فضای امن رابطه نیازهای‌تان را بیان کنید. نحوه بیان کردن نیازها و خواسته اهمیت زیادی دارد که در این دوره می‌توانید با آن آشنا شوید.

آیا این دوره به صورت تضمینی رابطه‌مان را به سمت ازدواج می‌برد؟

خیر. تضمینی برای این موضوع وجود ندارد، چون در درجه اول باید رابطه‌تان توسط مشاور بررسی شود، نقاط ضعف، آسیب‌ها و زنگ خطرهای آن شناسایی شود و اگر رابطه این پتانسیل را داشت راهکارهای لازم برای هدایت به سمت ازدواج و حل مشکلات موجود به شما ارائه شود. اما نباید فراموش کنید تقویت رابطه نیاز به تلاش و صبوری دارد و شما با عجله و فشار نمی‌توانید به هدف‌تان برسید.

بعد از شرکت در این دوره چقدر طول می‌کشد تا رابطه‌ام به سمت ازدواج برود؟

بدون بررسی رابطه‌تان و اینکه در چه مرحله‌ای هستید، به هیچ‌وجه نمی‌توان زمان دقیقی برای رسیدن به مرحله ازدواج تعیین کرد. همه چیز به شما، طرف مقابل‌تان، شرایط رابطه و میزان جدیت و پایبندی شما به راهکارها و آموزش‌های دوره بستگی دارد. مهم این است که شما بتوانید رابطه‌تان را به صورت اصولی، بسازید و پیش ببرید و با مشکلات خودتان در رابطه آشنا شوید تا بتوانید روزبه‌روز رابطه‌تان را بهبود ببخشید. در چنین شرایطی رفتنِ رابطه به سمت تعهد و ازدواج اصلا موضوع پیچیده و دور از دسترسی نیست.

چه کسانی نباید در دوره شرکت کنند؟

همان‌طور که گفته شد این دوره روی همه جنبه‌ها و مراحل رابطه کار می‌کند، بنابراین طیف وسیعی از مخاطبین می‌توانند از آموزش‌ها و مشاوره‌های این دوره استفاده کنند. اما باید به این نکته توجه کنید که ابتدا باید رابطه‌تان توسط مشاور بررسی شود و مشاورتان تشخیص دهید این رابطه پتانسیل تبدیل شدن به یک رابطه پایدار را دارد. اگر مشاورتان تشخیص دهد رابطه‌تان برای خودتان، طرف مقابل‌تان یا فرد دیگری آسیب‌زاست، مثلا تعهد در رابطه‌تان وجود ندارد و خشونت یا مشکلات بسیار زیادی در رابطه‌تان وجود دارد، یعنی این دوره مناسب شما نیست و بیشتر باید با روش‌های صحیح قطع رابطه و کنار آمدن با جدایی آشنا شوید.

 

 

 

اشتراک گذاری:
مطالب مشابه
دیدگاه‌ها
امتیاز دهید:
0 از 5